فروشگاه پرده برقي متين فروشگاه پرده برقي متين .

فروشگاه پرده برقي متين

پرده برقي

پرده برقي همانند ديگر تجهيزات تكنولوژي كه براي آسايش و رفاه ما توليد شده و مدتي است كه مورد توجه افراد زيادي قرار گرفته است. تمام خانه ها ، اداره ها چه بزرگ چه كوچك ميتوانند از پرده اتوماتيك استفاده كنند و همچنين خانه هاي هوشمند هم ميتوانند به راحتي بدون اينكه مشكلي پيش بيايد از آن استفاده كنند.

قابليت كاربردي پرده برقي

از قابليت هاي كاربردي پرده هوشمند مي توان به سيستم كنترل هوشمند آن اشاره كرد كه در هر ساعت كه شما بخواهيد پرده در همان ساعت باز ميشود و هر موقع كه شما بخواهيد بسته خواهد شد و لحظه ي رويايي براي شما بوجود مي آورد.

كنترل پرده برقي به هر طريقي كه شما بخواهيد !

براي خانه هاي هوشمند همچنين امكان تنظيم پرده اتوماتيك با ساير وسيله هاي هوشمند وجود دارد تا بتوانيد همزمان چند پرده يا چند وسيله را كنترل كنيد. هدف از به كار گيري تكنولوژي در زندگي مدرن، آسان تر كردن كارها، صرفه جويي در زمان و انرژي است. همچنين اگر پنجره ي عمودي در خانه داريد با نصب پرده عمودي تمام پرده هاي برقي به يك شكل مي شوند و زيبايي دكوراسيون را در نهايت مشاهده خواهيد كرد.

پرده اتوماتيك در خانه هاي هوشمند چگونه عمل مي كند؟

پرده برقي اتوماتيك همان پرده معمولي است ولي با اين تفاوت كه هوشمند است و با موتور برقي كار مي كند. اگر از باز و بسته كردن پرده خسته شده ايد و از اينكه پرده از ريل بيرون مي آيد عصباني مي شويد بهتر است عصبانيت و ناراحتي را كنار بگذاريد و پرده برقي را سفارش دهيد.

 


مطالب پيشنهادي:7 مزيت خريد پرده كركره آلومينيومي

محصولات پرده متين: 

پرده شيد | پرده كركره | پرده رومن |

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051


برچسب: پرده برقي، خريد پرده برقي، پرده برقي ارزان، پرده اتوماتيك، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۱:۲۴ توسط:ahoora موضوع: نظرات (0)

7 مزيت خريد پرده كركره آلومينيومي

خريد پرده كركره آلومينيومي كه با نام هاي ديگري از قبيل كركره فلزي نيز شناخته شده مي باشد، يكي از انتخاب هاي عالي براي منزل و محيط هاي اداري و كاري به شمار مي رود. اين كركره ها در انواع مختلف برقي و دستي معمولي ارائه شده و به همين دليل مي توان آنها را در محيط هاي مدرن و كلاسيك استفاده نمود. 

قابليت شستشو؛ بهترين مزيت خريد كركره آلومينيومي

يكي از مهم ترين فاكتورها در خريد هر يك از انواع پرده برقي و دستي، قابليت شستشو و نحوه پاك كردن لك روغن و چربي و گرد و غبار انباشته شده روي آنها مي باشد. 

مزاياي پرده كركره اي

يكي از بهترين مزاياي پرده كركره برقي آلومينيومي، قابليت شستشوي آسان آنها مي باشد. با توجه به اينكه بدنه كركره فلزي مي باشد، به همين دليل با هر نوع ماده شوينده و دستمال نمناك براحتي و بدون تغيير در فرم ظاهري و شكل و كيفيت و رنگ مي توان آنها را تميز كرد.

راه هاي ديگر كوتاه كردن پرده كركره

كافيست كركره را روي زمين پهن كنيد و با باز كردن گره نخ هاي انتهايي، تعداد تايل و تيغه هاي اضافه را خارج نموده و مجدد انتهاي نخ ها را گره بزنيد. به همين سادگي مي توان پرده كركره اي با اندازه كاملا استاندارد و متناسب با پنجره داشت.

تنظيم نور؛ مهم ترين مزيت كركره آلومينيومي

از ديگر مزاياي خريد پرده كركره آلومينيومي مي توان به قابليت تنظيم نور در آنها اشاره نمود. تايل و تيغه هاي اين كركره ها نه تنها به صورت افقي و در جهت پايين به بالا باز و بسته ميشوند، بلكه زاويه آنها نيز قابل تنظيم است.


ادامه مطلب: 7 مزيت خريد پرده كركره آلومينيومي

مطالب پيشنهادي: راهنماي خريد كركره فلزي طرح چوب

محصولات پرده متين:

پرده برقي | پرده شيد | پرده كركره |

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051


برچسب: خريد پرده كركره آلومينيومي، پرده برقي، پرده كركره، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۷:۵۵ توسط:ahoora موضوع: نظرات (0)

روش هاي تميز كردن و شستشوي پرده كركره چوبي پنجره

شستشوي پرده كركره چوبي پنجره يكي از مهم ترين دغدغه ها براي اغلب خانم ها مي باشد و به دليل عدم شناخت بافت چوب به كار رفته در اين كركره ها، نمي توان بي گدار به آب زد. پرده برقي در ادامه اين مطلب بهترين روش ها براي نظافت و شستشوي انواع پرده كركره چوبي را ارائه خواهد داد.

گردگيري قبل از شستشوي پرده كركره برقي

اغلب خانم ها شايد تصور كنند كه بهترين راهكار براي تميز شدن كامل تيغه هاي پرده كركره چوبي شستشوي آنها باشد، اين در حاليست كه مي توان با گردگيري اين مشكلات را رفع نمود. براي گردگيري اين پرده ها ابتدا با نوار آويز كنار سعي كنيد پرده را در حالت تمام بسته قرار دهيد. در اين حالت تيغه ها همگي رو به پايين قرار خواهند گرفت و مي توانيد با دستمال گرد و غبار را از روي آنها پاك كنيد.

استفاده از جاروبرقي به جاي شستشوي پرده كركره چوبي

از ديگر راه هاي مناسب براي تميز كردن پرده برقي كركره اي مي توان به استفاده از جاروبرقي اشاره كرد. كافيست مانند مرحله قبل پرده را در حالت تمام باز قرار دهيد و تيغه ها رو به پايين باشند. سپس هر يك از تيغه ها را به صورت جدا با جاروبرقي تميز كنيد.

استفاده از پارچه نانو براي تميز كرده پرده كركره چوبي

يكي از بهترين راهكارها براي اينكه بتوانيد گرد و غبار و حتي لكه هاي جزئي ايجاد شده روي تيغه هاي پرده كركره اي چوبي را از بين ببريد، استفاده از پارچه هاي نانو مي باشد.

شستشوي پرده كركره چوبي با دستمال نمناك

متريال به كار رفته در بدنه پرده كركره اي چوبي به گونه ايست كه در تماس مستقيم با آب و نم به مدت طولاني كمي تغيير شكل مي دهند. 

پرده كركره چوبي آشپزخانه به مرور ممكن ست با ذرات روغن معلق در هوا دچار لك شود كه زيبايي آن را به شدت تحت تاثير قرار مي دهد.


ادامه مطلب: روش هاي تميز كردن و شستشوي پرده كركره چوبي پنجره

مطالب پيشنهادي: راهنماي خريد كركره فلزي طرح چوب

محصولات گروه پرده برقي:

پرده برقي | پرده زبرا | پرده كركره

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051


برچسب: پرده كركره، پرده برقي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۴۲ توسط:ahoora موضوع: نظرات (0)