فروشگاه پرده برقی متین فروشگاه پرده برقی متین .

فروشگاه پرده برقی متین

پرده شید مناسب برای تمام نقاط خانه

در این مقاله قصد داریم تا پرده شید مناسب برای خانه را برای شما بیان کنیم تا بهترین پرده شید را برای آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی و ... انتخاب و خریداری کنید. 

 
از پرده شید در چه مکان هایی استفاده کنیم؟

انواع پرده شید در طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید می شود که می توانید آنها را در هر مکانی به کار ببرید. برای مثال استفاده از پرده شید طرح دار برای دکوراسیون سالن پذیرایی بسیار مناسب است. همچنین به علت نصب و استفاده آسانی که دارد در همه مکان ها مانند آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق مطالعه مورد استفاده قرار می گیرد. 

 
پرده شید مناسب برای آشپزخانه

پرده شید آشپزخانه نقش اساسی در  دیزاین و دکوراسیون منزل ایفا می کند. علاوه بر این اکثر خانم ها به زیبایی آشپزخانه و پرده آن بسیار اهمیت می دهند و ترجیح می دهند رنگ پرده آشپزخانه با کابینت ها و دیوارهای آنها هماهنگ باشد. 

برای خرید پرده شید آشپزخانه سعی کنید از رنگ های تیره مانند کرم و قهوه ای استفاده کنید زیرا در آشپزخانه به علت پخت و پز دائم امکان کثیف شدن پرده ها زیاد است به همین علت از رنگ های روشن اجتناب کنید. 

پرده شید برای سالن پذیرایی

پرده شید می تواند نور سالن پذیرایی را تنظیم کند و اگر علاقه دارید پنجره هارا در سالن پذیرایی به طور کامل بپوشانید، پرده های شید این کار را انجام می دهند تا حریم خصوصی شمارا حفظ کنند. 

در انتخاب رنگ پرده شید برای سالن پذیرایی اگر خانه ای کوچک دارید سعی کنید از انتخاب رنگ های تیره پرده اجتناب کنید تا از دلگیر شدن و کوچکتر شدن خانه جلوگیری کنید و از رنگ های روشن استفاده کنید.

 
پرده شید مناسب برای اتاق خواب

برای خرید پرده اتاق خواب سعی کنید از رنگ های روشن مانند پرده شید صورتی، آبی ملایم، زرد و... استفاده کنید تا شادی را به اتاق شما ببخشند. 

اگر علاقه دارید هر چند مدت یکبار دکوراسیون اتاق خود را تغییر دهید تا آن را از یکنواختی دور کنید، می توانید از رنگ های خنثی پرده شید استفاده کنید تا نیاز به تعویض پرده نداشته باشید.

 


شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

پرده شید مناسب برای تمام نقاط خانه


شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02122361050

02122361051

 

مطالب پیشنهادی

جدیدترین مدل پرده شید اتاق خواب


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۱:۴۹ توسط:ahoora موضوع: نظرات (0)