فروشگاه پرده برقی متین فروشگاه پرده برقی متین .

فروشگاه پرده برقی متین

بهترین رنگ برای پرده آشپزخانه

بهترین رنگ برای پرده آشپزخانه  از جمله فاکتور های بسیار مهمی می باشد که در زمان خرید پرده باید به آن توجه داشت. گروه پرده برقی متین در ادامه نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ برای پرده  آشپزخانه را معرفی خواهد کرد. 

 
ویژگی های بهترین رنگ برای پرده آشپزخانه

رنگ پرده در آشپزخانه کوچک

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در انتخاب پرده کرکره  یا پرده های پارچه ای برای محیط آشپزخانه باید به آن توجه داشت متراژ آشپزخانه است. در آشپزخانه های کوچک با تعداد وسایل زیاد، بهترین گزینه پرده طرح ساده رنگ روشن است. رنگ روشن فضارا بازتر نشان می دهد. 

ست رنگ پرده و کابینت آشپزخانه

یکی از بهترین راه ها برای انتخاب رنگ پرده آشپزخانه ست کردن آن با رنگ کابینت ها می باشد. کابینت ها بیشترین جلوه را در آشپزخانه دارند و پرده در کنار کابینت نصب می شود. انتخاب رنگ های مکمل یا متضاد و مشابه همگی بر حسب شرایط می توانند گزینه های ایده آلی در انتخاب انواع پرده آشپزخانه باشند. 

رنگ چرک تاب پرده آشپزخانه

سطوحی که دارای رنگ روشن هستند لک را خیلی زود نشان می دهند لذا بهتر است رنگ های چرک تاب را برای پرده آشپزخانه انتخاب کنید.

 

کدام رنگ را برای پرده آشپزخانه انتخاب کنیم؟

پرده اشپزخانه سفید

با توجه به اینکه اغلب آشپزخانه های امروزی دارای فضای بسیار کمی هستند و طور پردازی طبیعی نیز به خوبی در آنها اجرا نمی شود پرده سفید می تواند گزینه مناسبی باشد. 

پرده آشپزخانه صورتی

از دیگر گزینه های مناسب در میان انواع پرده کرکره فلزی و پارچه ای و غیره می توان به رنگ صورتی اشاره کرد. صورتی روشن فضارا بزرگ و پرنور تر نشان می دهد و آرامش خوبی را در فضا فراهم می کند.

پرده آشپزخانه زرد

آشپزخانه هایی با کفپوش های سفید و کابینت های رنگ روشن و سفید را در کنار پرده زرد تصور کنید. رنگ زرد آرامش بسیار خوبی را در محیط آشپزخانه به وجود می آورد و همچنین می توانید به خوبی با سبک های مدرن و کلاسیک کابینت آن هارا ست کنید.

پرده آشپزخانه چوبی قهوه ای

اگر به دنبال رنگ مناسب برای پرده آشپزخانه کلاسیک هستید، پرده چوبی با رنگ های قهوه ای می تواند گزینه ای فوق العاده باشد. 

 
شما می توانید برای مشاوره و خرید با شمار های زیر در ارتباط باشید:

02122361050

02122361051

 

مطالب پیشنهادی

خرید پرده زبرا برای مزون


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۹:۱۱ توسط:ahoora موضوع: نظرات (0)