فروشگاه پرده برقي متين فروشگاه پرده برقي متين .

فروشگاه پرده برقي متين

پرده برقي زبرا

در موتور پرده برقي زبرا از موتور تيوبلار 25 استفاده مي شود. ميزان صداي توليدي توسط اين مدل از پرده برقي كمتر از 45 دسي بل مي باشد. گشتاور موتور پرده زبرا 1.5 نيوتون متر و سرعت باز و بسته شدن آن 32 rpm مي باشد. پرده برقي از برق 220 ولت تغذيه مي كند و مي توان به وسيله ريموت كنترل نمود.

 


غير از مشخصات فني پرده هاي زبرا كه در بالا ذكر شد اين مدل از پرده برقي براي تمامي مكان ها چه منازل و چه اداري و هتل ها و … قابل استفاده مي باشد. پرده زبرا به صورت دو لايه موازي مي باشد كه مي توان به صورت سايه روشن نيز از آن استفاده نمود.

 

اين مدل از پرده هوشمند قابليت شستشو دارد و به دليل اينكه از دو لايه پارچه وتور توليد مي شود مي توان با جا به جايي دو لايه موازي ميزان نور ورودي را كنترل نمود. امكان تنظيم پرده زبرا به هر دو صورت دستي و اتوماتيك وجود دارد كه در روش اتوماتيك با استفاده از ريموت كنترل و در روش دستي از زنجير تعبيه شده در كنار پرده برقي زبرا بهره مي گيرند.

 


همچنين قيمت پرده زبرا از ديگر پرده هاي برقي بسيار مناسب تر است و مي توانيد بسيار مقرون بصرفه باشد. در آخر هم براي خريد پرده مي توانيد از پرده فروشي متين به صورت آنلاين انواع پرده زبرا را تهيه كنيد. زندگي لاكچري را با پرده زبرا تجربه كنيد.

 


مطالب پيشنهادي: پرده كركره

محصولات پرده متين: 

پرده برقي سيلوئت | پرده برقي رومن | پرده برقي بامبو |

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051


برچسب: پرده برقي، خريد پرده برقي، پرده برقي زبرا، پرده زبرا، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۱:۳۰ توسط:ahoora موضوع: نظرات (0)

پرده كركره

پرده كركره از انواع ديگر پرده برقي است كه با توجه به محلي كه نصب و  راه اندازي مي شود انواع مختلفي از نظر طرح و رنگ دارد و به عنوان مثال اگر مي خواهيد در محل كارتان نصب كنيد بايد از طراحي ساده و رسمي استفاده كنيد.

بهترين نوع پرده براي محيط هاي اداري لوكس

به دليل قيمت مقرون به صرفه بودن و طراحي هاي لوكسي اين نوع پرده منتخب بسياري از صاحبان شركت و محيط هاي اداري است و اينكه قابليت چاپ طرح و لوگوي شركت باعث مي شود ترغيب افراد براي انتخاب و سفارش اين نوع پرده بيشتر شود. اين نوع پرده برقي براي منازل هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

پرده كركره چوبي

پرده چوبي كركره اي نسبت به پرده كركره ي آلومينيوم قيمت مقرون به صرفه اي دارد كه باعث مي شود نسبت به ساير مدل ها محبوبيت بيشتري پيدا كند و البته اگر دكوراسيون منزل شما چوبي باشد مي توان گفت كه بهترين انتخاب براي شما استفاده از پرده كركره اي چوبي است كه مي تواند هارموني بسيار جذابي را ايجاد كند.

با خريد اينترنتي پرده دلخواه خود محيط را زيبا كنيد!

با خريد اينترنتي پرده كركره اي در هر مدل و اندازه اي كه خواستيد بدون محدوديت وقت و زمان به راحتي مي توانيد سفارش دهيد و آن را درب منزل و محل كارتان تحويل بگيريد.

 


مطالب پيشنهادي: پرده برقي رومن

محصولات پرده متين: 

پرده كركره برقي | پرده كركره چوبي | پرده كركره آلومينيومي |

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051

 


برچسب: پرده كركره، پرده كركره فلزي، پرده كركره برقي، پرده كركره چوبي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۰:۳۰ توسط:ahoora موضوع: نظرات (0)

قيمت كركره فلزي آشپزخانه چقدر است؟

قيمت كركره فلزي آشپزخانه با كيفيت

يكي از مهم ترين فاكتورهايي كه در تعيين قيمت اين كركره ها موثر است، كيفيت تيغه ها و ميز ان ضخامت و استحكام آنها در برابر شرايط محيطي مي باشد. به طوريكه هر چه تيغه ها ضخيم تر باشند، كيفيت آنها بيشتر و در نهايت قيمت پرده كركره فلزي آشپزخانه نيز افزايش پيدا خواهد كرد.

قيمت كركره فلزي طرح چوب

تيغه هاي به كار رفته در اين كركره ها فلزي بوده و به همين دليل در برابر نم و رطوبت و همچنين ضربه مقاومت مطلوبي دارند. اما به دليل روند توليد و نحوه رنگ آميزي نسبت به پرده كركره فلزي قيمت بيشتري دارند.

قيمت كركره برقي فلزي

پرده برقي در آشپزخانه هاي مدرن و كلاسيك در دنياي امروز كاربرد بسيار زيادي پيدا كرده و آسايش و رفاه خوبي را فراهم نموده اند. عليرغم كارايي و آسايش بسيار خوبي كه اين پرده ها به همراه دارند، لازم است بدانيد كه قيمت آنها نسبت به نوع دستي و معمولي گران تر است.

قيمت كركره آشپزخانه در نمايندگي

هر چه تعداد واسطه ها بيشتر باشد، سودهاي دريافتي از فروشندگان افزايش پيدا نموده و در نهايت باعث گران تر شدن قيمت نهايي پرده كركره فلزي آشپزخانه خواهد شد.

 


ادامه مطلب: قيمت كركره فلزي آشپزخانه چقدر است؟

مطالب پيشنهادي: پرده برقي

محصولات پرده متين: 

پرده شيد | پرده كركره | پرده رومن |

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051


برچسب: قيمت كركره فلزي آشپزخانه، پرده كركره فلزي آشپزخانه، پرده برقي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۳:۴۰ توسط:ahoora موضوع: نظرات (0)

روش اندازه گيري پرده شيد

اندازه گيري پرده شيد قبل از خريد اهميت بسيار زيادي دارد و بايد بتوانيد مناسب ترين ابعاد را به فروشنده ارائه داده و گزينه ايده آل را خريداري كنيد.

روش اندازه گيري پرده هاي شيد روي ديوار

يكي از رايج ترين روش ها براي نصب پرده شيد، قرار گرفتن آن روي ديوار و خارج از چارچوب و قاب پنجره مي باشد. در اين روش پرده از بدنه پنجره فاصله داشته و ارتفاع آن كمي بالاتر از قاب و چارچوب است.

روش اندازه گيري پرده داخل چارچوب

براي اندازه گيري ارتفاع پرده شيد در داخل چارچوب به صورت زير بايد عمل شود:

1.ارتفاع سمت راست و چپ و نقطه مياني پنجره اندازه گيري شود. كمترين مقدار را انتخاب كنيد.

2.براي اندازه گيري پرده شيد برقي در اين شرايط بايد به بادخور توجه داشته باشيد. براي اين منظور عرض قسمت بالايي و وسط و پايين پنجره را اندازه گيري و كمترين مقدار را انتخاب كنيد.

خريد پرده شيد ارزان قيمت

اگر قبل از خريد پرده شيد در اندازه گيري ارتفاع و عرض آن دچار ابهام هستيد، مي توانيد با كارشناسان فروش پرده برقي متين تماس بگيريد. اين مجموعه علاوه بر فروش انواع پرده برقي و ساده، به منظور انتخاب بهتر هر يك از محصولات، مشاوره رايگان قبل از خريد ارائه مي دهد.

 


ادامه مطلب: روش اندازه گيري پرده شيد

مطالب پيشنهادي: پرده برقي

محصولات پرده متين: 

پرده شيد | پرده كركره | پرده رومن |

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051


برچسب: پرده شيد، اندازه گيري پرده شيد، نصب پرده شيد برقي، پرده برقي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۴:۴۱ توسط:ahoora موضوع: نظرات (0)