فروشگاه پرده برقی متین فروشگاه پرده برقی متین .

فروشگاه پرده برقی متین

نکات کاربردی در انتخاب پرده مناسب آشپزخانه

انتخاب پرده مناسب آشپزخانه کوچک

به عنوان اولین نکته که در انتخاب بهترین  پرده آشپزخانه باید در نظر داشته باشید. بزرگی یا کوچیکی محیط است. در آشپزخانه های کوچک با تعداد زیاد کابینت و وسایل برقی، پرده ها باید سطح صاف و مرتبی داشته باشند. به عنوان مثال پرده شید و زبرا می توانند گزینه ایده آلی باشند. 

 
پرده مناسب آشپزخانه بزرگ

در آشپزخانه های بزرگ حق انتخاب بالایی  در انتخاب پرده آشپزخانه دارید. علاوه بر پرده زبرا آشپزخانه . کرکره چوبی وغیره، می توانید کمی به مدل های شلوغ تر نیز توجه داشته باشید. 

 
پرده مناسب آشپزخانه مدرن

هنگام خرید پرده آشپزخانه مدرن علاوه بر رنگ به ویژگی های این سبک نیز باید توجه داشته باشید. در سبک های مدرن بیشتر به سمت سادگی و در عین حال لوکس بودن گرایش وجود دارد. می توانید با توجه به رنگ بندی به کار رفته در فضای اطراف، گزینه های خوبی را انتخاب کنید. برای مثال پرده زبرا سفید طلایی یا سفید ساده و طوسی همگی گزینه های خوبی برای آشپزخانه مدرن هستند. 

 

برای آشپزخانه قدیمی کدام پرده مناسب است؟

استفاده از پرده کرکره چوبی و فلزی هردو گزینه های مناسبی برای ین قبیل محیط ها می باشد. در انتخاب طرح پرده ها به نوع کاشی استفاده شده توجه کنید. بر خلاف آشپزخانه های مدرن، در معماری های نسبتا قدیمی از کاشی های رنگی و طرح دار به وفور استفاده می شده است. 

 
برای آشپزخانه پرده کرکره بخریم یا پارچه ای؟

پرده کرکره ای تنظیم نور را بهتر انجام می دهد و در مقابل پرده پارچه ای تنوع طرح و رنگ بیشتری دارد. برای اینکه به ترکیبی از هر دو نوع این پرده ها دست پیدا کنید، کرکره پارچه ای بهترین گزینه خواهد بود.

 
برای مشاوره و خرید می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02122361050

02122361052


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۵:۵۳ توسط:ahoora موضوع: نظرات (0)